Summer body? Maybe next year…

Zdravím vás!
Říkáte si, zvláštní název článku. No momentálně jsou moje pocity na takový zvláštní vlně. Nebo spíš jako bych na té vlně byla a jednou mě pořádně spláchla pod vodu, podruhé jsem zase úplně nahoře a někdy jen tak jakože sjíždím vlny ….. Nechápete? Me neither…

Tyhle celé pocity jsou především kvůli postavě (nezavírejte blog a ani se nesmějte…), brzkému odletu domů (konečněěěě!) a tak nějak smíšených pocitů, co bude a nebude…

Tak nejdřív k té postavě… Také jste se tenhle rok nestihli nahodit do formy jako já? Nebo jsem sama?
No, co jsme sem s přítelem přijeli, pěkně jsem se rozšoupli a pěkně si každý den dopřávali. Samozřejmě kila šly nahoru a mě to bylo jedno, protože mi bylo hrozně fajn.… Ten fajnový pocit nějak vymizel v průběhu ledna, kdy jsem zjistila jaký mám panděro, a jak vypadá můj zadek…. Ble!
Takže jsem hned začala chodit běhat a cvičit každý den. Výsledky šly vidět docela rychle a já se začínala vracet zpátky do té lepší podoby…. No pak mě to zase nějak omrzelo…. Myslím, že to bylo i počasím. Furt pršelo….a bla bla bla. Chápete ne? Ale čas od času (3x-4x do týdne jsem měla nějaký pohyb- díky bohu za běhací pás, který Helliers mají, amen) jsem si šla zacvičit nebo zaběhat. Takže jsem jela spíš udržovačku než hubnutí. Začali jsme i zdravě jíst. Samozřejmě se to bez nějakého toho cheat day neobešlo.
A to bylo tak nějak až do začátku července. Pak nám oběma došlo, že za chvíli jedeme domů, a že prostě chceme vypadat líp! No tak jsme začali zase každý den s běháním/cvičením. Jenomže tady začínají moje vlny.  Jeden den jsem šla brzo ráno běhat a cítila jsem se úžasně, další den jsem byla po práci ztahaná jak myš a dala jsem si k obědu pizzu, další den jsem si dala čokoládu, den po tom jsem si šla na večer zaběhat, další den jsem byla běhat ráno…. a tak dále.
Chápete to? Fakt mám někdy tisíc chutí se na vše vyprdnout a jenom se válet a další den bych celý prosportovala. A tak jsem si dneska ráno řekla, že to nemá cenu hrotit :D. Dneska ráno jsem si na 20 minut zaposilovala (různé druhy dřepů a plank). Bylo krásně, tak proč ne. Uvidíme jak to vyjde zítra…hahaha.
Upřímně já nikdy nebyla moc na běhání. Mám ho ráda jako relax (sem tam), ale jsem ten typ, co se asi raději zavře v posilovně se železem a za hodinku vyjde totálka zřízený! Jak to máte vy?


A zbytek smíšených pocitů?
No za 33 dní jedeme domů. Hrozně to utíká a já fakt počítám každičký den. Dokonce mám i na ploše PC rychlé poznámky, které mi to připomínají. Tak moc se těším domů.
A proč se vůbec těším??
No jsem přihlášena na školu v Praze a celkově se do Prahy vlastně budu stěhovat. Jenom ještě nevím kdy (ideálně v půli září). Stojí to takových peněz, že to bolí moje oči i peněženku.
Takže koukám po práci, po bytech, po inspiracích a dekoracích do bytu, make overs atd…..

Do toho ještě spadnul pár dní nazpět kurz libry na historické minimum (ne nedělám si srandu). Ale už leze pomalinku nahoru. Doufám, že v srpnu bude tak 60 :D…. to asi nebude, co?


No pak ta naše rodinka…. zítra se po týdnu vrací domů. Bohužel… Naše host mother mi naúkolovala pořádný úklid komplet celého baráku (a že není malý). Takže vlastně od neděle tu uklízím a mám už toho fakt plný kecky. Díky bohu bylo od středy docela krásně a já mohla odpoledne vystrčit obličej na sluníčko a chytit nějakou barvu, protože jsem jak královna všech sýrů.

Ale na co se těším až přijedou, jsou štěňátka. Ano… minulý týden se „naší“ fence narodilo 10 štěňátek (všichni jsme čekali tak 3-5, jen tak pro info :D). Takže jsou to teď takový malinký kuličky radosti, které mají veškerou pozornost. Můžu se nad nimi rozplývat hodiny a hodiny.

dora and puppies
Můj oblíbenec je ten s tím tmavě zeleným „obojkem“. U fenky úplně vpravo (3 tmavé tečky na prdelce)…no není to slaďoušek? ♥♥♥

No ale děti tu budou každý den, takže se k nim asi ani nedostanu. Uvidíme….
Taky bych ty smrady nejraději nakopla a přetáhla tenisovou raketou po hlavě…. dobytci a nevychovanci.
Pardon to jsem se jen nechala unést…… Já jsem jinak mírumilovná….

Takže dneska tak. Takový kecací článek. Také přidávám nějaké obrázky, na které jsem narazila a padly mi do oka. Nějak se mi teď líbí více kalhoty a overaly…

Určitě mi dejte vědět, jak jste na tom se svým SUMMER BODY vy; a jestli máte podobné trable.

Mějte se krásně a dobrou noc. Ať vám zítra ten pátek utíká.
Lots of kisses.
Camill

 

2 komentáře Přidejte váš

  1. Linda Machová napsal:

    S cvičením to mám úplně stejně. Vždycky jsem nejdřív nadšená a pak mě to omrzí a začnu být líná 😀 Hlavně mne nebaví cvičit samotnou a doma, protože se do toho nikdy nedokopu 😀

    To se mi líbí

    1. kamilaroberova napsal:

      Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama. A cvičit o samotě je na prd. Vždy to chce nějakou kámošku/kámoše. Pak to jde hned líp 🙂

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

