Read, write and cook!

dne

Dobré ráno a krásnou sobotu!
Chtěla bych se zeptat… Podle čeho nejraději vaříte? Podle kuchařky, netu, receptů z časopisů nebo jen tak z hlavy?
Já osobně mám nejraději elektronickou podobu, i když bych ráda pár kuchařek doma měla.
V počítači se mi hromadí velká sbírka receptů z různých blogů, právě z časopisů a také z kuchařek, co tu má naše rodina. Ráda si všechny recepty ukládám do sbírky resp. do wordovského dokumentu (velikost 11,6 MB). Postupně se mi sbírka rozrůstá a nemůžu se dočkat, až recepty začnu doma zkoušet.

Tady jsou 4 mé nejoblíbenější odkazy na  blogy/weby/kuchařky.
>> Jamie Oliver / FoodTube
>> Tesco
>> Healthy Maven

A aby to nebylo jen o textu, tak přikládám i nějakou inspiraci a fotky z týdne.

Jak jsem psala v článku před tímto, začaly se mi líbit kalhotové kostýmky. Takže pokud o nějakém supr víte, tak mi dejte určitě vědět. Ten zelený uprostřed a vínový dole vpravo….. prostě krásný!!! Jinak po chlupatých kabátcích toužím už rok ♥. Můj nejlepší úlovek týdne jsou určitě černé špičaté lodičky (F&F) a momentálně u mě vedou ovocné smoothies.

koláč a zmrzka
Ovesný koláč s jahodami a domácí banánová zmrzlina s ovocem.
13871759_10204916196582962_243758962_n
Polo-celozrné pikantní nudle se sezamem.
ovocná miska
Ovesná kaše s rozmačkanými jahodami.
smoothie
5 jahod, 1/2 banánu, 1 kiwi, 1/3 manga, citrónová šťáva a voda.
zhora1
Takhle si přepisuji recepty já ☺.

Určitě mi tedy nechte vzkaz, jak to máte s recepty a jak často podle nich vaříte.

P.S.- Také máte pocit, že lidé v dnešní době si už minimálně kupují klasické knižní kuchařky? Je to asi jako s hudbou. Lidé si ji raději najdou hudbu a stáhnout z internetu než kupovat CD. Je to snadnější, že?

Přeji krásný víkend!
XOXO
Camill

 

Zanechat Odpověď

