WHAT´S NEW?

dne

Sedím u notebooku, ucucávám černý čaj s citrónem a zobu Rafaelo od Miušky. Budu tlustá Miško…..děkuju :D! Přemýšlím jak tento článek nazvat. Nechci to nazvat random post, ale ani to nechci táhnout jen jedním směrem. Mám trošku dilema…

A co vše bych chtěla zahrnout do dnešního článku? Co je nového, narozeniny a jejich oslavu + dárečky, můj nový šatník a nákupy z Ali. Ufff…. nebude toho málo!

_________________________________________________________________

Jako první bych začala s tím, co je nového…. noo auto, mobil, vlasy, šatník, styl a škola.

Vezmeme to postupně.
Potřebovala jsem být mobilní a tak jsem se rozhodla koupit autíčko. Po delším hledání jsem si vzala autíčko od švagrový ségry Lůci a teď už mám supr čupr nový fáro jedničkovou červenou fabču! Jsem moc a moc spokojená. Jenom to řízení s roční pauzou nebylo ze začátku nic moc, ale dostávám se zpátky do formy.

Po mém příjezdu z UK se mi začal sypat telefon. Takže jsem to už nevydržela a uposlechla jsem rady přátel a koupila jsem si nový Iphone 5S. Opět trefa do černého a veliká spokojenost!!!

Jako další na řadě jsou vlásky. Chtělo to změnu, protože ombre už se mi okoukalo…. Takže návštěva Danečka byla nutností. Jak já miluju návštěvy u kadeřníka. Nooo… udělal ze mě zase člověka a já jsem opět na 100% spokojená! Děkuju Daní!!

Co se šatníku týče…. vezmu to hodně rychle. Mám htomadu nových věcí a plnou šatní skříň, že nevím, co nosit dřív. Takže postupně budete vídat nové outfity na Instagramu na FB a hlavně teda tady na blogu. Ani nevíte jak se těším na zimu, protože těch mých 6 nových kabátů se těší na premiéru! ♥

Styl se určitě změnil a myslím, že jednoznačně k lepšímu a musím říct, že i k elegantnějšímu. Uvidíte sami!

A jako poslední škola. Ano! Dám tomu poslední šanci a pokusím se zvládnout alespoň toho bakaláře! Takže s kým se potkám na VŠFS v Praze? Určitě dejte vědět do komentářů! 🙂

14139205_10205075283520036_151889380_o
Líza no.2
61fMT3UQn6L._SL1024_

IMG_0067[1]
Zase jako člověk.
IMG_0431[1]
Ten růžový a žlutý…. ach ♥. Byla to láska na první pohled.
IMG_0421[1]
A to někdy nevím, co na sebe.
IMG_20160823_104729

_________________________________________________________________

Jako další MOJE NAROZKY!
Konečně mi také bylo krásných 21 a jsem už tedy skoro v každé zemi plnoletá! Narozeniny jsem slavila na dvakrát. Jedna oslava byla logicky s rodinou a druhá s kamarádkami. Budu se věnovat spíš té s kámoškami! Ta se konala včera a byla opravdu vydařená (teda alespoň z mého pohledu). Takže holky doufám, že jste se také bavily). A kdo tu vůbec byl? No bylo nás 5. Já, Miuš, Terez, Nelča a Ála.
Od úterního rána jsem nestíhala a holky mi pak musely trochu pomoct …. jsem ostuda! Nebyla jsem ani upravená a Terezka s Miuškou chtěly ještě namalovat. Když už všechny byly krásné, tak jsem se konečně dostala k sobě a namalovala si Kamču na obličej. Když bylo vše a všechny ready, mohly jsme začít. Dostala jsem dárečky a dortík. Pak jsme začaly grilovat a pít. Mé poprvé s mohitem se vydařilo a holkám chutnalo. Pak jsem hodily několik fotek u fotostěny (která se teda moc nepovedla) >> chtělo to víc vychytat. Tak třeba příště :D. Hrozně rychle to uteklo. Byly jsme všechny nacpané a doufám, že i spokojené. Nakonec jsme se okolo 10 večer rozloučily a každá si domu odvezla balónek s prvním písmenkem ze jména. Za mě to bylo supr! Moc děkuju holky!!
>> Dárečky holky trefily skvěle!

12
#21stbirthdayparty

11413

2
squad goals ♥                        … (ty crocsy :D)

10

7
3
Prý jsem byla moc těžká :D.

blog1

blog2
Na této fotce je dárečkem šála. (zbytek je jen okrášlení fotky)

_________________________________________________________________

Třetí položkou jsou nákupy z Aliexpressu.
Musím říct, že od té doby, co jsem s tím začala, nějak nemůžu přestat :D. Je to hrozný mor! Co jsem tedy v poslední době objednala, co příšlo, co ne a jak produkt vypadá v poměru cena x kvalita.

blog5
Oboje stály okolo 3 dolarů. Za mě jednička s *!
blog6
Obaly na 5 palcový telefon. Barvičky přisly trochu v jiných odstínech než bylo na obrázku (krom černé). I s tím je třeba počítat. Za jeden obal jsem zaplatila 1 dolar. Kvalita je dostačující. Účel splňují (chrání telefon a ty barevné jdou vidět v kabelce). Za mě spokojenost!
blog7
Tato sada stála na Ali 10 dolarů. Na štětcích jde poznat, že je to fakt syntetika. Ale na obličeji jsou příjemné a dobře se s nimi pracuje. Opět spokojenost.
blog8
O těchto hodinkách už někteří určitě ví. Tyto krásky za 5 dolarů…. no nemohla jsem je nemít ♥. Top top top!
blog9
Tento náhrdelník je hrozně cute, byl i hrozně levný (2 dolary), alekytičky se při nošení sklápí jakoby dolů. Takže to nevypadá nijak hezky. Takže za tohle palec dolů. Ale mám s ním DIY plán!
blog10
Tenhle náhrdelník na krku vypadá líp než na fotce. Cenově byl opět za pusinku a i kvalita je uspokojující!
blog11
Tak tahle kráska byl můj nejdražší kup na Ali ever. Stála 23 dolarů (zlevněná z 50) a tak jsem to riskla a domů přišla v super stavu. Ani jsem jí tak pěknou nečekala. Takže to hodnotím jako supr čupr kauf!!! 

 

A ještě musím přidat zlaté balónky, které jsou na fotkách výše. Čísla 2 a 1 stály dohromady 2 dolary a každé písmenko 0,5 dolaru. Za mě určitě JO! Myslím, že i holkám se písmenka líbily! 🙂

Snad jediné, co mi kdy nepřišlo, byly červené šaty. Stačilo ale otevřít DISPUTE a penízky byly do dne zpátky na účtě. Takže musím zaklepat, zatím proběhlo vždy a vše v pořádku.

Jinak … určitě vždy koukejte, jestli už si to před vámi někdo pořídil a pokud ano, tak mrkněte na ohlasy k danému produktu.
Pokud by vás něco okolo zajímalo, dejte vědět!

 

Tak a jsme u konce. Teda byla to makačka, ale snad jste to dojeli až do konce.

Takže moc děkuji za pozornost a snad se vám takový [miš-maš] článek líbil.

Mějte se krásně!

XOXO Camill

 

 

 

Zanechat Odpověď

