Make-up inspo & random bonus

Ahoj všichni,
jak jsem slíbila na IG, mám pro vás připravený inspo článek s fotkami líčení….plus random bonus.

Konečně jsem byla doma celý den sama. Takže jsem se rozhodla trochu potrénovat malování. No jako nebudu vám lhát, největší problém mám s linkami….. jsem sama nebo s nimi také válčíte? Já to mám vždy 50-50! Buď to vyjde anebo ne. 😀

Když jsem se dala do tréninku, nejdřív jsem shlídla pár videí a pak jsem se na to vrhla. Mám pocit, že takto jsem se ještě nikdy nemalovala a po vyzkoušení a odhození trocha obav jsem s tím byla velice spokojená a myslím, že budu praktikovat tyto looky častěji :D. Přitom jsou samy o sobě tak jednoduché, ale nenudí. Každopádně pořád musím trénovat! Mým favoritem jsou jednoznačně hnědo-fialové stíny s modrou spodní linkou + růžová matná rtěnka!

 

Chtěla jsem vložit GIF i hnědo-fialovo zlatého looku, ale Kamča byla šikovná a neudělala fotky se stejným pozadím. #troškufail #itosestává

A hlavně nafotit look, tak jak ve skutečnosti vypadá, je někdy hardcore! 😀

Vy my do komentářů dejte vědět, jestli se vám vzhledy líbí a jestli by jste do nich šly, jestli už jste podobné vyzkoušely anebo to pro vás není to pravé ořechové! Vždyť jsme jenom lidi :).

•RANDOM•BONUS•

A aby toho nebylo málo, ráda bych se s vámi podělila o pár nových informací, zážitků a věcí.
Od minulého týdne jsme s Miuš začaly chodit do posilovny. Konečněěěě! Ani nevíte, jak mi to železo chybělo. Asi to zní divně, ale já moc nejsem na takové to domácí cvičení a běhání mě baví jenom někdy. Takže jsem konečně zase spokojená! Momentálně chodíme do Bulldogu v Mostě 3x v týdnu. Kam chodíte vy?

img_0764
#zahezkýzadky #zaplochábříška

Minulý pátek jsem byla na pohovoru v Praze v Airbank. Ten bohužel nevyšel. Svět ale nekončí a já hledám dál. V úterý jdu na pohovor na letiště. Tak držte palce.!

P.S.- Autobus mi do Prahy jede v 5:30! Asi umřu….

_________________________________________________________________

V sobotu byly Mostecké slavnosti. Ruku nahoru, kdo tam byl!!! Já mám pocit, že fakt všichni. Ale proč jsem tam vůbec šla? Protože NO BRAKES! Na třetí stejdži hrála právě tato skupina od 14:00. Doufám, že jste je stihli a jestli ne, tak si poslechněte alespoň tuto písničku, která je prostě suprová!

img_0668

Tady je odkaz!                        >> Těším se na další koncert kluci!!!
_________________________________________________________________

A co se dělo v neděli? Konečně jsme s přítelem viděli SULLYHO s Tom Hanksem. Žrala jsem každou minutu filmu. Za mě opravdu film, který byste měli vidět! Pokud jste ho viděli, jak se líbil vám?

#35sec

… už se blížíme ke konci, slibuju!

Ještě něco nového? No jasně! Nově zakoupený barevný gel na obočí…konečně! Já zvolila ten od Essence. Dávám určitě palec nahoru!
A dnes zakoupená paletka třpytivých stínů od Make-up Revolution London! Miško, těš se!!

Dále ještě šampón a maska na vlasy! Ok….. to není tak nově, ale prostě se s vámi o to musím podělit. Mám doporučeno od kadeřníka. Voní božsky a je fakt za pusinku! Takže utíkejte do Tety a vyberte si z různých vůní. Já mám banán! Oba stojí něco pod stovku, ale to obří balení vám vydrží na X měsíců!!

A ještě jen tak rychle. Nedávno jsem poprvé upekla švestkový koláč s drobenkou. Pokud byste chtěli recept, napište do komentářů! Protože je easy peasy! Potom jsem upekla takovou tu klasiku- ovesný koláč s ovocem. Recept najdete tady!

img_0631

img_0709

_________________________________________________________________

Tak to už je ode mě všechno. Já se jdu dneska opět zřídit do posky, pak s Miuš nafotit pár fotek a večer na grilovačku s přítelem!

Přeji krásný víkend a mějte se krásně!

XOXO
Camill

Instagram: kamffii
Snapchat: kamca_roberova
Facebook: XOXO Camill, Kamila Röberová

 

Zanechat Odpověď

