Back to school!

dne

Ahoj všichni

Možná se vám toto téma bude zdát už trochu pasé, ale pro mě začala škola teprve minulý pátek.

Anooo! Už je to tak a Kamča dala „vejšce“ ještě jednu a poslední šanci. Sama ale věřím, že jsem si teď vybrala správně.

Pokud jste na blogu poprvé a říkáte si … ještě jednu šanci… až teď? Tak mrkněte na tento článek, kde vám to bude osvětleno.
>>Jenom tak zkráceně, po maturitě to byla vojenská VŠ v Brně, pak rok v Anglii a teď teda můj
druhý pokus o studium!
_____________________________________________________________________ 

Dneska bych teda článek chtěla věnovat právě vysoké škole, kterou jsem si vybrala a vlastně proč chci dát studiu VŠ druhou šanci.

Tak pojďme na to!

Určitě bych začala tím, že „svoji“ novou školu představím!

TRAMTADADÁ!……… Je to VŠFS… v Praze!

A i přesto, že to je škola finanční a správní, nebudu studovat marketing ani nic podobného, ale obor KRIMINALISTICKO PRÁVNÍ SPECIALIZACE!
____________________________

Proč zrovna tento obor?
No nebudu vám lhát. Já a matematika, technologie, chemie, fyzika a podobné nejsme kamarádi. Jediné, co zkousnu z matematiky je ekonomie (teorie)….ale zase studovat čistě ekonomii jsem nechtěla! Zas tak moc mě nebere :D.
Upřímně jediné, co mě kdy na škole bavilo, byla biologie a angličtina. Smějete se? Musím přiznat, že to zní divně, když píšu, co budu studovat a napíšu, co mě baví :D. Hlavně, když ty dvě věci nemají vůbec nic společného :D. Ale k tomu se dostanu…nebojte!

Můj původní plán byl studovat ve Skotsku mořskou biologii. Už to dává smysl…. Biologie a AJ? Nakonec to bohužel padlo a já po dlouhém hledání a přemýšlení, co jiného by mě bavilo, našla právě VŠFS. Právě obor Kriminalistika se mi líbil i po maturitě, ale dal se studovat pouze na Policejní Akademii, ale bohužel kombinovaně a už pro zaměstnance Policie. Opravdu škoda…
Takže mě šíleně moc chytlo a zaujalo, že se to dá studovat i jinde…… začala jsem spamovat informační středisko. A ejhle, najednou už byla odeslaná přihláška a začaly mi chodit pozvánky na přijímací řízení.
____________________________

Jediné mínus, i když ono to ani moc mínus není, že je to soukromá škola. Ano, za studium musíte zaplatit…. ale když můžete studovat, co chcete….. tak proč ne?
____________________________

A proč ne v Mostě, ale v Praze?
Myslím, že to není třeba moc rozebírat. Protože prostě PRAHA. Je krásná a živá,….a spíš najdu Práci v Praze než v Ústeckém kraji ;).
____________________________

A když už mluvím o té práci, je důležité zmínit, že školu budu studovat kombinovaně. Což pro mě znamená docházet 6x za semestr na taková soustředění, která se konají v pátek a sobotu. V úterý jdu na pohovor, tak držte palečky!
____________________________

A jaké budu studovat předměty?
No to už je trošku oříšek. Tento semestr mám teda 6 předmětů. Z některých je mi trochu špatně 😀
…. Tak třeba: České právní dějiny (AU…), Teorie práva (okaa), Ekonomie (uff), Úvod do kriminalistiky a přírodní základy (TOP TOP), Vybrané problémy kriminologie a Němčina (to byla asi chybička).
_____________________________

No fuuj,… taky jste tak zpocený? 😀
Co jsem si vybrala, to mám. Akorát ta němčina mě mrzí. Protože jí máme jenom formou samostudia. Takže Kamčo GOOD LUCK!
_____________________________

To už by o škole stačilo,…. souhlasíte? D

A protože se článek jmenuje BACK TO SCHOOL, tak k tomu samozřejmě připojím i outfit, který jsem zvolila…. plus nějaké obrázky, co mi padly v nejbližší době do oka.

img_1346
Kabát- Bonprix, kalhoty- HM, , blůzka- F&F, šála- Primark, kabelka- FF, boty- Deichmann
img_1352
Hodinky- Aliexpress

 

img_1311
Tato fotka už z domova. Každopádně miluju i tenhle kabátek! Tak se těšte na nějaké to OOTD!

A protože se blíží HALLOWEEN, tak i já koukám na tutoriály a hledám pro sebe masku!

img_1240
Taková ta naše malá závislost. Jaká je ta vaše?
img_1380
Pokud jste tohle ještě nevyzkoušeli, moc doporučuji. Tato hra má několik levelů a musím říct, že některé z nich byly opravdu HARDCORE. Moc jsme se u toho s přítelem pobavili a trochu zaměstnali naše mozky. Myslím, že mám další položku na WISHLIST!

A také něco ze světa módy! Za mě víc kožíšků, nude a zemitých barviček a klasické černé s bílou!

 

A malý bonus na konec toho mixu fotek!

Mám největší radost….. Dneska se nám potvrdil byt! Takže…. MY MÁME BYT! Už jen podepsat smlouvu, dostat klíčky a můžeme bydlet!

JUPÍÍ!!

Takže se mějte krásně a ať vám to dnes v práci nebo ve škole utíká!

XOXO
Camill

Zanechat Odpověď

