New job. New start.

dne

Ahoj všichni,

konečně mám volno a můžu se Vám, byť jen na chvíli, věnovat. Dlouho jsem nepsala, protože se toho dělo okolo hrozně moc. Hledala jsem práci a byt, když jsme našli byt, tak nastalo stěhování, nákupy,když jsem našla práci, tak to bylo školení a domů jsem se vracela každý večer po 11 večer. A když celý den stojíte na nohách a už máte všeho plný kecky, nechce se vám prostě NIC! No já toho nebyla výjimkou a než se tu citově vylívat, chvíli jsem počkala a DNESKA teda konečně píšu článek!

Jak už tedy asi všichni pochopili….. Mám novou prácičku a o novém bytě, už víte z minulého článku. Začala jsem pracovat pro francouzskou rostlinnou kosmetiku YVES ROCHER jako kosmetická poradkyně. Myslím, že asi není práce, co by k mé osobnosti a zálibám více sedla. Co myslíte? 🙂

 

Značku Yves Rocher mám už nějaký čas v oblibě, takže když se mi nabídla tato možnost, neváhala jsem a skočila do toho rovnýma nohama. A jak to teď se mnou vypadá? No minulý týden jsem se školila na Václaváku a od dalšího týdne už mě najdete na Palladiu. Takže určitě přijďte a spolu něco vybereme!

Byt tedy máme konečně zabydlený a spí se nám tu moc dobře ♥. Myslím, že jsme si vybrali moc dobře. Modřany jsou pěkná a klidná lokalita.

mapa

V pátek a sobotu byla škola…. a jak už jsem psala na FB, tak asi opravdu začínám mít ekonomii trochu ráda. Jako nikdy mi nevadila, ale spíš mám problém, že ne vše jsem chápala. No díky našemu přednášejícímu, který je asi ten největší pohodář a frajer, kterýho jsem kdy potkala, by to mohlo nakonec dopadnou i dobře.!! Díky Bože za něho!

Ještě včera jsem byla v práci a připravovali jsme novou kampaň, kterou si již můžete v obchodech prohlédnout a produkty zakoupit. Akce se vztahuje na expresní dvoufázový odličovač s chrpou a monostíny. Tak šup šup do nejbližšího YR, najdete tam plno dalších slev!

P.S.- akce na krém a sérum k němu zdarma stále trvá!

Jinak se můžete těšit na Vánoční limitku. Měla jsem možnost si přičuchnout u nás ve skladu a teda, mám svého favorita. Můžete se těšit na 3 různé vůně a k dostání budou ve formě sprchového gelu, tělového mléka, krému na ruce a balzámu na rty. ♥♥♥

Dneska jsem měla poprvé nastoupit na Palladium, ale asi jsem se těšila tak moc, že na mě něco vlezlo a já teď ležím v posteli a jsem totálka mrtvá. Tak snad to brzo odezní.

To je ode mě dneska všechno. Je mi líto, že fotek není tolik, kolik bych si sem představovala dát, ale holt to někdy nejde. Snad se mi ten harmonogram brzo srovná a je se budu moct věnovat blogu, tak moc, jak bych si přála :).

Tak se mějte krásně a posílám pozdrav!

XOXO
Camill

 

 

 

Zanechat Odpověď

