Hello Spring!

Ahoj všichni!

To byla ale doba co? No každopádně jsem tu opět zase pro vás, snad už teď častěji.

Povím vám, že zorganizovat si čas, je pro mě docela oříšek. Jak jste na tom vy?

Jak začalo jaro, člověk má najednou více energie. Přibývá krásných dnů a těch ošklivých zase ubývá. Na tohle jsme se všichni těšili! Ale jak si zorganizovat čas aby jsem stíhala práci, osobní život, školu, jíst zdravě, začít zase sportovat a psát blog se vším všudy? To opravdu netuším :D.

Prosím vás o jakékoliv typy.
P.S.- Diáře a kalendáře na mě jaksi nefungují. Nebo spíš moje disciplína je ta tam. 😀

cas

V dnešním článku tak nějak shrnu poslední dny a podělím se s vámi o nějakou tu inspiraci.
__________________________________________________________________________________________________

Tak jdeme na to.

Březen byl pro mě tak různorodý měsíc, až jsem se divila. Některé dny byly naprosto skvělé a některé zase očistec.

Začneme hezky od začátku. Myslím, že největší událostí byl maturitní ples mé soulmate Miušky. Bylo to boží a Miuška byla QUEEN plesu…. o tom ani potom. Make-up musím říct, byl ten nejkrásnější, co se mi kdy na někom povedl…. ♥

Něco tu smrdí, co? 😀

IMG_3857IMG_3856IMG_3858

Další super věc byla, že jsme se, s mojí kolegyňkou z práce Aničkou ♥ , rozhoupaly a daly hlavy dohromady a pokud vše klapne, máte se na co těšit! #surprise #TIE

Super zprávou pro mě bylo i zvednutí platu! Radost největší, co si budeme povídat. Bez peněz to nejde ;).

Také nám začali dělat na baráku fasádu. Což je super, ale začalo být krásně a já nemůžu ani otevřít okna….. Co na to říct.?

IMG_3770

No a poslední týden se začalo pár věcí sypat. Nejdřív se opět (ano opět…) vyhrotily vztahy v práci. Moje zlatíčko Anička, odjela na dovču a já tak zůstala v práci mezi těmi medúzami (slušně řečeno).
Co vám budu povídat, být v kolektivu samých ženských je někdy k nevydržení. Ale to, co se tam dělo…děje. Je nad moje chápání a podle mého názoru, bych to přirovnala k chování holek ve věku 13-15 let, určitě ne k chování žen ve věku okolo 30tky. Takže, když se konala schůze, vyšla jsem já za tu největší krávu. A protože, už mě to přestalo bavit….. řekla jsem vše na plnou hubu, koupila si knížku Fak* it a momentálně mi je fajn!

Od 2.4. mě můžete vidět v YR OC Chodov! 😀    #nenechsisrátnahlavu

IMG_3855

Tím bych to negativní hodila za hlavu a začneme s něčím hezčím!
__________________________________________________________________________________________________

Dneska jsem si  v rámci make-up looků pro vás připravila něco barevnějšího, ale není to zase nějaký hardcore. Takže no worries!, je to nositelné!

Základem všech 5 looků jsou šedo-hnědé kouřovky a klasická černá linka. Navíc je ta barevná linka.

žlutá

oranžová

růžová-1

fialová

tyrkys

modrá

Jaká se nejvíc líbí vám? Z mě TYRKYS a RŮŽOVÁ!

IMG_3782

IMG_3781
Zkuste tyto looky vyzkoušet, resp. alespoň jeden :D. Není to nic složitého a krásně to oživí outfit. Kašlete na to, co si řeknou ostatní. Prostě nahoďte nějakou barvičku a rozjasněte si den!

Posledním bodem, který bych ráda zmínila, je můj nový přírůstek do rodiny.
Ne není to mimčo, ani hafík, ani číča…..ale nová kéra ♥. Moje první tetování na viditelném místě! Huráá!

To tečkování bolelo jak hell, ale stálo to za to!

IMG_3716

Tím bych dnešní článek uzavřela, ať toho zase není moc.

☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Já vám moc děkuji, pokud jste se dostali až sem, a že jste ke mě zavítali i po tak dlouhé době.

Tak se mějte krásně!

XOXO
Camill ♥

Zanechat Odpověď

