Home Decor.

dne

Veselé Velikonoce všem!

Jak jste si užili prodloužený víkend? A kdo pracoval celý víkend jako já? 😀

Dnešní článek bude trochu odlehčený. Chci se s vámi podělit o dekoraci, která mě teď šíleně moc baví nakupovat. Jste na tom stejně? Také utrácíte víc za doplňky do bytu než za oblečení?
Já teda určitě jo.
Co jsme se s přítelem nastěhovali do bytu na Modřanech přešla jsem z HM na Nanu Nana a Ikea. I přesto, že byt není náš, ale jsme v podnájmu, chci si to tady zútulnit. Takže, co měsíc si vždy udělám radost něčím do bytu. Ať to jsou různé vázy, svíčky, umělé květiny, povlečení apod…. vždy alespoň něco!
A protože je to moje aktuální téma, tak jsem se rozhodla o tom sepsat článek.

Tak jdeme na to!

Do článku zahrnu samozřejmě víc fotografií, protože bez těch to v rámci dekorace nejde. Dále, kde jsem danou věc koupila a jaká byla cena .

IMG_3159
Láska na první pohled. #lantern
IMG_3160
Vázy za 30Kč jedna…. no neber to! ♥
IMG_3139
Ty stojánky jsem tam za 12Kč fakt nemohla nechat :D. 
IMG_3143
Miluju!
IMG_3156
Prostě modrá koule, která se mi líbila!
IMG_3154
Kytičky na věnec. #flowercrown
IMG_3150
Schované penny z Anglie do zlatého prasátka. #wannaberich
IMG_3148
Květináček je klasika!

IMG_3162

  1. Bílá lucernička (Nanu Nana)- 150Kč
  2. Modré vázy (Nanu Nana)- 30Kč/1ks
  3. Bílé tulipánky (OBI)- 85Kč/6ks
  4. Zlaté stojánky- 13Kč/1ks (Pepco)
  5. Dekorační podnos- 55Kč(KIK)
  6. Skleněná koule- 139Kč (KIK)
  7. Umělé květiny- 39Kč/1kus (KIK) <velké růže>
  8. Umělé květiny- 12- 29Kč (Ikea) <barevné>
  9. Bílý květináček- 49Kč (Ikea)
  10. Zlaté prasátko- 90Kč (Nanu Nana)
  11. Nástěnka- 119Kč (Ikea)

Bohužel zatím tohle vše, až na pár výjimek, teprve čeká na vystavení. Ještě by to chtělo 2 bílé LACK police z Ikea a přemalovat zeď…. a to ještě chvilku potrvá :). Ale už teď se na to těším!

Vy mi napište mi dolu do komentářů, co jste si naposledy z dekorace pořídili vy a kde ji nejčastěji kupujete.

Mějte se krásně a hezký zbytek dne!

XOXO Camill ♥

Zanechat Odpověď

